Jak Cię widzą, tak Cię piszą – to stare porzekadło znajduje zastosowanie również, gdy myślimy o opakowaniach produktów. W dobie, gdy coraz więcej towarów zamawiamy do domu, dla klientów ważna jest nie tylko zawartość przesyłki, ale również opakowanie, które powinno być trwałe, chronić znajdujące się w nim towary przed zniszczeniem, ale także estetyczne. Najpowszechniejszymi i najpraktyczniejszymi opakowaniami są te, wykonane z tektury. Ich zaletą jest również to, że doskonale nadają się na reklamę i wizytówkę firmy – pozwalają wyróżnić się wśród konkurencji. Dowiedz się, jak opakowanie kartonowe może zachęcić do zakupu produktu.
Opakowanie tekturowe jako wizytówka Twojej firmy
W handlu ważne są detale. Wiele osób wychodząc ze sklepu z butami zostawia sobie pudełko i używa go później do przechowywania nie tylko obuwia, ale i innych przedmiotów. Wszytko za sprawą estetyki. Dopasowana kolorystyka, estetyczne logo, wykończenia – to wszystko sprawia, że ekologiczne opakowanie tekturowe może zwiększać wartość przedmiotu i budować pozytywne skojarzenia z marką.
Niezależnie od tego czy prowadzimy restaurację np. pizzerię, księgarnię, sklep obuwniczy, elektromarket czy dowolny inny biznes, nie możemy pozwolić sobie na dostarczanie naszego asortymentu w byle jaki sposób. Dlatego sprzedawane przez nas towary powinny być odpowiednio opakowane.
Na opakowania tekturowe można nanieść nadruki. Coraz więcej osób rezygnuje z wrzucania po prostu adresu czy logo, zastępując to estetycznymi ilustracjami. Np. sprzedając podręczniki i zeszyty ozdabiają tekturę ekierkami, gumkami i kredkami – kojarzącymi się ze szkołą. Dobra ilustracja to świetny sposób na wyróżnienie Twojej firmy. Świetnie prezentują się one zarówno na klasycznym pudełku, jak i tych białych i kolorowych.